פליירים מודפסים הם אמצעי פרסום שיכול להצליח לכל סוג של עסק. על מנת ליצור מסע פרסום מוצלח באמצעות חלוקת פליירים מודפסים, חשוב להתאים את כל שלבי הפרסום בפליירים עבור סוג העסק הספציפי שרוצים לפרסם.

פליירים מודפסים הם אמצעי פרסום שיכול להצליח לכל סוג של עסק. על מנת ליצור מסע פרסום מוצלח באמצעות חלוקת פליירים מודפסים, חשוב להתאים את כל שלבי הפרסום בפליירים עבור סוג העסק הספציפי שרוצים לפרסם.
קודם כל, נתחייב לשלב העיצוב הגרפי. שלב זה חשוב ביותר שכן העיצוב חייב להיות מקצועי ולהתאים לקהל היעד של אותו בית עסק. קודם כל יש לשאול את עצמכם מהו קהל היעד, האם מדובר בנשים? בני נוער? בעלי משפחות? בעלי גינות? רשמו לפניכם מיהם האנשים אליהם פונה השירות או המוצר שהנכם מציעים על גבי אותם פליירים פרסומיים?
ואז תוכלו לעצב את תוכן הפליירים ואת העיצוב הגרפי שלהם כך שיפנה באופן ישיר אל אותו קהל יעד. התמקדות בקהל היעד הספציפי ופניה ישירה בגובה העיניים אל אותם לקוחות פוטנציאליים יעילה בהרבה מפנייה כללית וקרה על ידי הסבר יבש אודות בית העסק שלכם. צרו קשר אישי והזדהות באמצעות התוכן והעיצוב הגרפי של אותם פליירים פרסומיים על מנת להגביר את הסקרנות וההזדהות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
פליירים מוצלחים אינם מסתכמים רק בעיצוב גרפי נכון. כמובן ששלב ההדפסה הינו חשוב, הכרחי לבצע את הדפסת הפליירים בבית דפוס מקצועי שיספק לכם פליירים איכותיים ועל גבי נייר בעובי מספק כך שההדפסה הדו צדדית בצבע מלא לא תגרום למצב בו הגרפיקה משתקפת אל הצד השני ומפריעה בקריאת התוכן.
כמו כן מומלץ להדפיס פליירים צבעוניים על נייר כרומו שהוא נייר מלוטש, אשר מאפשר הדפסה איכותית ומדויקת ביותר. שלב זה מיועד לכל סוגי העסקים, אם כי עסקים שפונים לקהל יעד יוקרתי יותר ישקלו להדפיס פליירים על נייר עבה יותר או אפילו בצורה של גלויה, או אולי ביצירת פליירים צורניים ומושקעים שיגרמו לרושם של בית עסק יוקרתי.
בשלב האחרון של מסע הפרסום באמצעות פליירים מודפסים נמצא שלב הפצת פליירים. אין זה מספיק להזמין חברת חלוקת פליירים שתחלק את אותם פליירים לתיבות דואר באופן שרירותי. יש לבצע מחקר אודות קהל היעד שלכם ולחשוב היטב באילו אזורי חלוקת פליירים תגיעו אל אותו קהל.
למשל, כאשר מדובר בעסק של גינון כדאי לחלק פליירים אך ורק בבתים בעלי גינות, שכן הפצת פליירים בבנייני דירות לא תוביל לתוצאות משום שקהל היעד של אותו עסק לא נמצא שם. אם קהל היעד הוא משפחות עם ילדים אין טעם להפיץ פליירים בבנייני סטודנטים, או אם ברצונכם לשווק מוצר או שירות יוקרתי שנחשב בגדר המותרות, עדיף לבחור באזור חלוקה של שכונות יוקרה לצורך ייעול מקסימאלי של הפצת פליירים.
השתתפו בהכנת הכתבה: דפוס כרמל, דפוס האשדודים, מדפיס ברצף, חי דפוס, מיטל דפוס, איגוד הדפסים הארצי. איגוד השיווק בדרום ישראל, מיטה הדפוס. ארגון סוכני ומפיצי דפוס.
בין הנשאלים: לס ובסי, דן אביטבול, מאור חיים, עידן גבריאל, מיטל חי, דניאלה ומאור דנון, אירה מוסקיטה, מרטין לובסי, יובל דנוך, חיים דניאלס וגלעד דניאלס, מיטל דנינו, שי מלול, עידן בוקר ואילוז יעקוב ועוד רבים.
גופים פיננסים, בנק לאומי לישראל, לאומי השקעות בפועל בע"מ, לאומי ופעילים שוקי הון, פסגות מחלקת שיווק ויחסי ציבור, בנק דיסקונט לישראל, מרכנטיל דיסקונט, מיטב שוק ההון הישראלי ושווקי חו"ל.