פליירים משמשים לרוב לפרסום יעיל של כל סוגי העסקים. אומנם, לעיתים פליירים עלולים להזיק למסע הפרסום שלנו ולשם הטוב של בית העסק, אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה. כאשר אנו מפיצים פליירים, אנו חייבים לחשוב באופן מעשי האם להשקיע בכתיבת תוכן איכותי ועיצוב גרפי מקצועי או ליצור פלייר בסיסי עם כישורינו המוגבלים בתוכנות עיצוב בסיסיות, ובתוכן שננסח בעצמנו.

פליירים משמשים לרוב לפרסום יעיל של כל סוגי העסקים. אומנם, לעיתים פליירים עלולים להזיק למסע הפרסום שלנו ולשם הטוב של בית העסק, אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה. כאשר אנו מפיצים פליירים, אנו חייבים לחשוב באופן מעשי האם להשקיע בכתיבת תוכן איכותי ועיצוב גרפי מקצועי או ליצור פלייר בסיסי עם כישורינו המוגבלים בתוכנות עיצוב בסיסיות, ובתוכן שננסח בעצמנו.
בעלי עסקים רבים, בעיקר עסקים קטנים, מנסים לחסוך בעלויות, ומחליטים ליצור את הפלייר בעצמם, ובכך יוצרים נזק עצום לתדמית בית העסק, במקום לבנות את אותה התדמית ולבסס לעצמו מאגר של לקוחות חדשים. אבל אנחנו במקרה הזה ממליצים לפרסם דווקא בכלים ייעודיים שניתן למצוא כאן למשל.
כאשר אנו יוצרים את עיצוב הפלייר בעצמו ומוותרים על עיצוב גרפי מקצועי, אנו יוצרים מצב בו הלקוח מקבל בתיבת הדואר פליירים שנראים לו פשוטים ולא מעניינים במקרה הטוב, או אפילו חובבניים ולא מקצועיים במקרה הגרוע, באופן אוטומטי הלקוח משליך תכונות שליליות אלו אל בית העסק עצמו. פליירים אלו יושלכו אל פח האשפה במהירות, לרוב בלי לקרוא את ההצעה או הפרסום, ובעצם לא יביאו שום תועלת. אם חשבתם ליצור פליירים שנראים לא מקצועיים, עדיף לוותר מראש על הדפסת הפליירים שכן בהפצת פליירים כאלו תוכלו ליצור יותר נזק מלהועיל לבית העסק שלכם.
פליירים מעוצבים, שעוצבו על ידי מעצב גרפי מקצועי, יציגו את בית העסק שלכם על הצד הטוב ביותר, יצרו לכם תדמית עסקית של עסק אמין ומצליח, וזה המפתח להגיע לתוצאות מרשימות בחלוקה של פליירים מודפסים. פליירים שנראים מעניינים ומקצועיים יוצרים מצב של עניין אצל הלקוח שמקבל אותם, ומכאן הסיכוי ליצירת הרושם הנכון וליצירת לקוח חדש עולה פלאים.
גם חלוקת הפליירים הינה קריטית ביצירת מסע פרסום מוצלח וחיובי, שכן חלוקה גרועה אף היא יכולה ליצור תדמית שלילית על בית העסק. פליירים שמושלכים על הרצפה, מלכלכים את הרחוב או הכניסה לבניין, יוצרים רגשות שליליים אצל הדיירים. לרוב פליירים אלו לא יועילו כלל לבית העסק, שכן אף אחד לא נוהג להרים פליירים מטונפים ומלוכלכים מהרצפה ולהתקשר אל בית העסק, ולא רק שהדבר לא מועיל לבית העסק, אלא להפך, הדבר יעורר אצל לקוחות אלו רגשות שליליים של כעס על בית העסק, ובכך מצב זה של חלוקה לא מקצועית של פליירים יוצרת זנק עצום לבית העסק.
השתתפו בהכנת הכתבה: מרטין גיל, חי עידן, דניאל זריהן, קובי בן חיים, שי מלול, אלחי שריקי, מיטל רבינוביץ, דניאל סולומון, אלון ראובן, אורי אדלסבורג, איתן רביבו, חיה רז, פנינה בן שימלו, יובל דנוך, חי בן יאיר, דני לבנו.
גופים שתרמו להכנת הכתבה והשתתפו במחקר ובמימון: בנק לאומי לישראל, בנק הפועלים מחלקה מסחרית, בנק פועלים מחלקת נכסי חוץ ותושבי חוץ, בתי השקעות: פסגות אופק, ד'ש ניהול תיקים, יובנק, סיטי בנק סניף ישראל, לאומי מימון והשקעות מקבוצת לאומי