
Lian Perelmuter
ניהול משרד ו-HR מרחוק לעסקים קטנים, יזמים וסטארטאפים | שירותי Back Office, רווחה, ספקים ועוד
תל אביב-יפו, ישראל
פרילנסר
אודותינו
שלום, נעים מאוד!
אני מציעה שירותי ניהול משרד, HR ו-Back Office לעסקים קטנים, יזמים וסטארטאפים – מרחוק ובגמישות מירבית.
עם ניסיון של מספר שנים בניהול יומנים, תיאום נסיעות, עבודה מול ספקים, טיפול בהנה"ח בסיסית, רווחת עובדים, שירות לקוחות ועוד – אני עוזרת לעסקים להתנהל באופן מקצועי, מסודר וחסכוני, מבלי להחזיק עובד/ת במשרה מלאה.
מה אני מציעה?
* ניהול יומן, תיאומי פגישות ונסיעות
* טיפול ברכש וספקים
* שירות לקוחות
* רווחת עובדים ו-HR תפעולי
* הנה"ח בסיסית (עבודה מול רו"ח)
* סושיאל מדיה בסיסי
* ועוד
ניתן לעבוד לפי שעה או במודל ריטיינר חודשי.
אשמח להכיר, להבין את הצרכים שלכם ולבדוק התאמה 🙌
אני מציעה שירותי ניהול משרד, HR ו-Back Office לעסקים קטנים, יזמים וסטארטאפים – מרחוק ובגמישות מירבית.
עם ניסיון של מספר שנים בניהול יומנים, תיאום נסיעות, עבודה מול ספקים, טיפול בהנה"ח בסיסית, רווחת עובדים, שירות לקוחות ועוד – אני עוזרת לעסקים להתנהל באופן מקצועי, מסודר וחסכוני, מבלי להחזיק עובד/ת במשרה מלאה.
מה אני מציעה?
* ניהול יומן, תיאומי פגישות ונסיעות
* טיפול ברכש וספקים
* שירות לקוחות
* רווחת עובדים ו-HR תפעולי
* הנה"ח בסיסית (עבודה מול רו"ח)
* סושיאל מדיה בסיסי
* ועוד
ניתן לעבוד לפי שעה או במודל ריטיינר חודשי.
אשמח להכיר, להבין את הצרכים שלכם ולבדוק התאמה 🙌
שפות
עברית
שפת אם
אנגלית
שליטה טובה
תחומי התמחות
אדמיניסטרציה
נסיון תעסוקתי
יולי 2023
-
היום
מנהלת משרד ואופרציה
Medasense- ניהול שוטף של פעילויות המשרד כולל עבודה מול ספקים, הזמנות סופר, שירותי ניקיון ועוד.
- מתן מענה לעובדי החברה בארץ ובחו"ל.
- מענה טלפוני לספקים ולקוחות החברה.
- עבודה מול מחלקת השכר והנהלת החשבונות, כולל ניהול נוכחות, עדכוני שכר ותיעוד חשבוניות.
- מעקב אחר תשלומים וחשבונות.
- ניהול חשבונות בנק בארץ ובחו"ל.
- ניהול יומנים ופגישות.
- הכנת דו"חות נסיעה לחו"ל, הזמנת מלונות ועבודה מול סוכנת נסיעות.
- הפקת חשבוניות, פתיחת הזמנות - Priority עבודה שוטפת על מערכת
- לקוחות והזמנות רכש.
- גיוס עובדים לחברה.
- ארגון אירועי חברה.
- לעובדים. Offboarding- ו Onboarding ביצוע תהליכי
- הזמנת ציוד לעובדים, כולל מחשבים וציוד היקפי לעובדים.
אוגוסט 2021
-
דצמבר 2022
מנהלת משרד ואופרציה
ALTOSTRA- משמשת כמקור ידע מרכזי לצרכים התפעוליים והאדמיניסטרטיביים של העובדים (ציוד, משלוחים, אספקה, ספקים IT וכו') .
- מנהלת את הפעילות היומיומית של המשרד, כולל הזמנת ציוד אוכל, שירותי ניקיון וכדומה.
- עבודה מול מחלקות השכר והנהלת החשבונות, כולל ניהול נוכחות, עדכוני שכר וטיפול בחשבוניות.
- ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה. איתור מועמדים פוטנציאליים דרך ערוצים מקוונים שונים.
- תכנון והוצאה לפועל של פעילויות רווחה ואירועים בחברה מקצה לקצה (אירועי חברה, חגים, הרמות כוסית, Happy Hour מתנות לעבודים ועוד).
- ניהול משימות תפעוליות של משאבי אנוש כמו קליטה ושחרור עובדים.
אוקטובר 2020
-
יולי 2021
מגייסת & מנהלת משרד
Viz- ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה, כולל פתיחת משרות, פרסומן בערוצים הרלוונטיים, ותיאום תהליכי הגיוס.
- שיתוף פעולה עם מנהלים מגייסים והנהלה בכירה לתמיכה בתהליכי הגיוס ובניית הצוותים.
- ארגון והפקת אירועי חברה, כולל פעילויות רווחה ואירועים חברתיים.
- הובלת תהליכי קליטה (Onboarding) לעבודים חדשים.
פברואר 2019
-
ספטמבר 2019
מנהלת משרד ומגייסת
Action Item- ניהול שוטף של פעילויות המשרד, כולל עבודה מול ספקים, הזמנות שוטפות ושירותי ניקיון.
- מתן מענה טלפוני לספקים ולקוחות החברה.
- ניהול יומנים ותיאום פגישות עבור ההנהלה והצוותים.
- הובלת תהליכי גיוס מקצה לקצה, החל מאיתור מועמדים ועד קליטתם.
- ארגון ותיאום אירועי חברה, כגון ימי כיף, Happy Hour, הרמות כוסית ועוד.
- הזמנת ציוד לעובדים, כולל מחשבים וציוד היקפי בהתאם לצרכים.
- מתן תמיכה טנכית (IT) לעובדי החברה
2014
-
2019
מגייסת
Ness Technologies- ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה, החל משלב פתיחת המשרה ועד לקליטת העובדים.
- פתיחה ופרסום משרות בערוצים מגוונים ורלוונטיים.
- שיתוף פעולה שוטף עם מנהלים מגייסים והנהלה בכירה לבניית תהליכי גיוס מותאמים.
- ביצוע ראיונות עומק מקצועיים למועמדים וכתיבת חוות דעת מפורטות.
- ניהול והובלת תהליך ה- Onboarding להבטחת קליטה מוצלחת של עובדים חדשים.
תארים אקדמיים
חוות דעת
