מאמרים (381)
ניהול תיק לקוחות יעיל
מאת:
דרור כהן
מנהל תיק לקוחות מוגדר כאיש מכירות, שעיקר עבודתו ביצוע מכירות חוזרות לתיק לקוחות, בפילוח גיאוגרפי או על פי סוג הלקוחות או אחראי על משפחת מוצרים לאורך זמן. מחד מחובתו של כל מנהל להגדיל את נתח הלקוח המצוי ברשימת הלקוחות הקבועים ומאידך להגדיל את כמות הלקוחות בתיק.
|
|
מדוע חשוב במאה ה21 אימון אישי לבעלי ADHD הפרעות קשב וריכוז
מאת:
COACHING-ADHD
עקרונות מנחים לאימון אישי ADHD -הפרעות קשב וריכוז .
מטרת האימון: היא לשפר את איכות החיים על ידי הגברת הערנות לסדרי עדיפויות ומתן תמיכה ומשוב לתהליך פיתוח חשיבה חיובית ,מאורגנת ויעילה
|
|
עשה סרט תדמית לכולם - והפסדת אותם!
מאת:
מרב קטורזה סרטים
אחת הטעויות הרווחות בקרב יוצרי סרטי תדמית היא מידת ה"כלליות" שבה נעשים הסרטים הללו. "בואו נעשה סרט על החברה, נהפוך אותה למעניינת ונגיד שהיא הטובה ביותר בשוק..." סרט לא יכול לפנות לקהלי מטרה רחבים מדי או מגוונים מדי. יוצר הסרט חייב להגדיר את קהל המטרה המדויק ולהבין את צרכיו, לקלוט מה משפיע על עולמו ומה הוא מחשיב לבעל ערך ורק אחר כך לשדר לו את המסרים הנכונים והמותאמים. אין זה עניין של ניצול קהלי...
|
|
המרכיב החסר לאתר מוכר
מאת:
ADICO פתרונות תוכנה
2,000,000 מיליון איש עדיין לא יודעים מי אתה או מחשיבים אותך לשחקן מוביל בשוק והדרך לשנות את זה ולשגשג.
|
|
עשרת כללי הזהב לאיתור נציג מכירות
מאת:
אסטרטגיה שיווקית
העובד הממוצע בישראל מחליף את מקום עבודתו מדי שנתיים(!) והמנהלים מוצאים את עצמם משקיעים שעות רבות בראיון ומיון מועמדים לעבודה. מה הדרך לביצוע תהליך זה ביעילות, במהירות ובבטחון מלא בתוצאה?
|
|
המדריך למרושת המתחיליותר ארגונים וחברות רוצים להכנס לתחום הרשתות החברתיות, אך לא כל כך יודעים איך להתחיל. לטובתם, הנה מדריך קצר למתחילים (ומי שמכיר את ארבעת ה- P של השיווק - Product, Price, Place, Promotion, בוודאי יבין את מקורות ההשראה)
|
|
התועלות בפתיחת דלת לאנשים עם מוגבלותאתרי אינטרנט רבים אינם נגישים לאנשים עם מוגבלות. בתהליך הנגשת האתרים – החזר ההשקעה מובטח. חברה הרוצה להעלות את היקף המכירות והשרותים שלה באתר- חייבת לאפשר לכולם להיכנס! תעשיית האינטרנט בישראל מוזמנת לפתוח דלת לאנשים עם מוגבלות - מכל הסיבות הנכונות
|
|
שיווק גני ילדים
מאת:
רגופלוס
כן, לשווק גן ילדים היום זה לא מה שהיה פעם.
מהקייס הזה ניתן למעשה ללמוד על שיווק בכלל בעידן האינטרנט לכל עסק שיש לכם.
|
|
מיתוסים ביחסי ציבור
מאת:
יעל לוטן
יחסי ציבור בעידן החדש מחייבים את כולנו להיות יצירתיים יותר, מקצועיים יותר ומעודכנים כל דקה.
כמו בהרבה תחומים בחיים גם לגבי תחום יחסי הציבור ישנם מיתוסים שחשוב להפריך ולספק את הנתונים האמיתיים לגביהם.
|
|
הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק ב' – ניהול יעיל של צוות המכירות
מאת:
דרור כהן
ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות המוצר/שירות . ניהול אנשי מכירות שונה משמעותית מניהול אנשי מקצוע אחר, היות וה"דלק" המניע את איש המכירות הינו האמונה בהצלחה היוצרת את המוטיבציה והתוצאות בהתאם . כדי לספק למערך המכירות את האמונה ביכולות האישיות ואת המוטיבציה הדרושה לביצוע התפקיד, מוגשות לפניכם שיטות לניהול ולהפעלה יעילה של המערך .
|
|
שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי
מאת:
דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה .
|
|
הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק א' – תכנון הצלחת המכירות
מאת:
דרור כהן
הגדלת המכירות מהווה חלומו של כל מנהל עסק, חברה או עמותה גם במצבי הצלחה ורווחיות . מנהלים רבים חוקרים ומחפשים תשובות לשאלה מה צריך לעשות כדי להגדיל מכירות ? וישנם כאלו שמעבירים את האחריות ישירות לעובדיהם, שצריך להגדיל את היעדים ובהתאם את הביצועים .
|
|
המדריך המלא לאקטיביות הארגוניתבניית ותחזוקת מאגרי נתונים מרכזיים בהחלט תורמים את חלקם להליך קבלת ההחלטות בארגון, אך זהו רק השלב הראשון במסלול. כעת אתם חייבים לאמץ מספר גישות ומונחי יסוד חדשים: בינה תפעולית ובינה ארגונית אקטיבית
|
|
יתרון התכנוןהסוד שמאחורי הקדמת היריב, כך אומר הכותב, הוא פשוט: תכנון טקטי
|
|
אבולוציה של אתר אינטרנט
מאת:
ADICO פתרונות תוכנה
"אינטרנט" העסק של המחר, לכולנו החלום לפתוח אתר ולהצליח בגדול. זה מקושר איפשהוא ביחד עם הצלחה להקים עסק משגשג, לפעמים זה אף מתחיל בנאיביות יקומית שמובילה להצלחה בינלאומית.
|
|
שיווק גרילה לטובת חברות השירותים – או מה ההבדל בין שיווק אפקטיבי למקרר?
מאת:
Xtra Mile
מאמר שמתמקד בצרכי השיווק הייחודיים שיש לחברות שירותים בכלל וחברות IT בפרט ומפרט מספר כללים מרכזיים לשיווק גרילה- היינו שיווק ממוקד תוצאות ומונחה מכירות ולאו דווקא שיווק העוסק בתדמית/מיתוג, ואיך להנחיל שיווק שיעצים את החשיפה של הספק ללקוחות קיימים ופוטנציאלים
|
|
שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי
מאת:
דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה.
|
|
טיפים לעבודה מול ספקים (Outsourcing)
מאת:
יעל לוטן
בעידן התקשורת והמידע, הצורך להתמקצע מחייב חברות עסקיות לעבוד עם ספקים חיצוניים (Outsourcing).
ספק טוב הוא המושיע הכי גדול שלנו ואילו ספק גרוע הוא סוג של אויב אשר גורם להמון כאבי ראש....
|
|
ניהול פרויקטים - תפקיד או מקצוע
מאת:
ידענט הדרכה ויעוץ
ניהול פרויקטים זהו אחד התפקידים הקשים ביותר לטעמי שקיימים בעולם ה- IT.
לא משום ששאר התפקידים קלים יותר, אלא משום הגדרת התפקיד בעיני הנהלת הארגון. תפיסתו בעיני המנהלים שונה בהרבה מקרים ממהותו האמתית. מאמר זה בא לבחון האם "ניהול פרויקטים" בארץ נתפש כתפקיד זמני או כמקוצע לכל דבר ועניין, וההשלכות לכך.
|
|
עיצוב תדמית באינטרנט
מאת:
yaniv dvir
הכל עניין של פרזנטציה
הדרך שבה תציגו את חברתכם או את עצמכם, כך יתייחסו אליכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
התדמית אותה אתם מעוניינים ליצור צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שלכם וכן לשקף את האופי והפעילות של חברתכם.
|