מאמרים (253)
השפעת הפרסום על החלטת הקניה
מאת:
דרור כהן
ארגונים וחברות רבות עוסקים בשאלה "באיזו נקודת זמן ומקום יש לפרסום כדי לקבל את ההשפעה המקסימאלית על החלטת הקניה של הלקוח הפוטנציאלי?" כחלק מהצורך לחקור ולהבין את התנהגותו של הלקוח הפוטנציאלי והשפעת ערוצי הפרסום אנו במרכז הישראלי לשיווק, שכל קיומנו תלוי בשיפור רמת המכירה של לקוחותינו החלטנו לבדוק נושא זה.
|
|
השירות כחלק מתדמיתו של הארגון
מאת:
דרור כהן
בעלי עסקים רבים עמלים קשה על בניית "תדמית" או בשפת הפרסום "מיצוב" לעסק, לחברה, למוצר או לשירות. המיצוב יכול להיות זול או יוקרתי, איכותי, סמל סטאטוס או לפלח שוק ספציפי, ייחודי ומבודל וכמובן בהתאם לפלח השוק אליו אנו מעוניינים להגיע.
|
|
השקת מוצר והפיכתו למותג – שיטות וטיפים.
מאת:
דרור כהן
השקת מוצר של חברה יבואנית או חברה יצרנית חדשה מהווה את נקודת הזינוק של המוצר לשלב החדרתו לשוק ולעיתים את מיתוגו. תפקידו של אירוע ההשקה ליצור חשיפה ראשונית, מודעות והנעת גלגל המכירות. בשל חשיבות השקת המוצר והפיכתו למותג יש לפעול במקצועיות רבה ומומלץ להיעזר בחברות שעשו זאת בעבר, אך במידה והחלטתם לעשות זאת בעצמכם להלן התהליך.
|
|
הנעת עובדים כחלק מאסטרטגיית החברה – חלק ב'
מאת:
דרור כהן
מנהל מקצוען מכין תוכניות עבודה מפורטת לתקופה ארוכה, משתף את עובדיו ביעדים ובמטרות, מחלק מטלות בהתאם, מעדכן את עובדיו על הנעשה בחברה, עוקב ובוחן בצורה מקצועית אחר יעילות העובדים, דואג להעלאת מצב הרוח והמוטיבציה של העובדים על ידי יצירת סביבת עבודה טובה ונותן פומביות להצלחה . תכנון איכותי, עבודת צוות יעילה וניהול מקצועי מספקים מצוינות בעבודה .
|
|
הנעת עובדים כחלק מאסטרטגיית החברה – חלק א'
מאת:
דרור כהן
חברות ועסקים רבים מקבלים החלטה כי מוטיבציה גבוהה של עובדים היא חלק מאסטרטגיית החברה בהנחה שאיכות העבודה, שירות הלקוחות וכמות המכירות תלויים באופן ישיר לרמת המוטיבציה של העובד .
|
|
מהי הנוסחה להצלחה?
מאת:
דרור כהן
קוראי עיתון שבע היקרים, לאחרונה אני מקבל פניות רבות בנושא "ההצלחה", מה צריך לעשות כדי להצליח, כל אחד בעשקו. למענה איכותי לשאלה זו פניתי למומחה בתחום, בני ישראלי – כותב הספר "איך להצליח בחיים" המספק טיפים להחדרת מוטיבציה והשראה להצלחה.
|
|
הגדלת המכירות על ידי שיפור השירות
מאת:
דרור כהן
בהתאם למשוב המצוין שקיבלתי על הכתבה "כוח השירות ככוח השיווק" מצורפת בזאת לעיונכם כתבת המשך במטרה להגדיל את רמת המכירות.
|
|
הגדלת כמות המכירות
מאת:
דרור כהן
חברה שתאתר באופן מקצועי ואובייקטיבי לחלוטין את מכשולי השיווק והמכירות שלה (רצוי גורם חיצוני שאינו מושפע מגורמי המערכת) ותיצור דו"ח אפיון תוכל לבנות מערכת תומכת מכירות הכוללת נהלים ודרכי עבודה וכן תוכנית הדרכה איכותית שתספק כלים מעשיים לצוות בעבודתו. להצלחה מרבית יש להטמיעה את התהליך בתקופת ליווי ובכך להבטיח שינוי משמעותי ברמת המכירות.
|
|
כיצד להגביר את הסיכוי להופיע בעיתון?
מאת:
דרור כהן
בתמהיל התקשורת השיווקית נחשבת פעילות יחסי הציבור לפעילות בה תופס הקהל את המסרים שמעבירה החברה כמסרים אובייקטיביים . בנוסף, נחשב מרכיב זה בתמהיל למרכיב שאינו יקר בהשוואה לפעילות פרסום או פעילות קידום מכירות . עם זאת, ליחסי ציבור ישנה בעיה אחת, הנובעת מעצם העבודה מול כלי תקשורת – המסרים המועברים על ידי הארגון או באמצעות משרד יחסי הציבור שלו, מסוננים על ידי כתבים ועורכים . הקושי הוא לשלוט באופן מ...
|
|
הסודות הכמוסים ביותר להקמת מערך טלמיטינג יעיל
מאת:
דרור כהן
בשיווק היזום חובה להשקיע משאבים לצורך התקשרות ללקוחות הפוטנציאלים מחד, לתאום פגישות ומאידך, להזכיר לאותם הלקוחות כי אתם אכן קיימים. העלות החודשית להקמת יחידת מתאמות עולה כ 25% מעלות חד פעמית של מודעת עמוד בעיתון ארצי המכבד את מותג חברתכם והתוצאות המתקבלות גבוהות משמעותית. כדי ליצור 90 – 80 פגישות חודשיות ממודעה, יש צורך בהתקשרות של כ 350 מתעניינים בזמן קצר מאוד מהופעת המודעה. במידה והצלחנו לגר...
|
|
הפרסום בתקופת מיתון
מאת:
דרור כהן
המשק הישראלי נמצא במצב כלכלי קשה מאוד, ואנו בעלי העסקים נבוכים לאור השאלה האם להשקיע בפרסום בתקופה שכזו? מחד, המצב הכלכלי ותזרים המזומנים אינו מאפשר הוצאות נוספות ומאידך, חייבים להביא לקוחות חדשים לפתח העסק. כל משרדי הפרסום מצהירים מול לקוחותיהם כי זה הזמן להגדיל את תקציבי הפרסום אף על פי שבפועל סל ההוצאות של המשק הישראלי לפרסום התכווץ בצורה משמעותית. אז מהו בעצם הפתרון?
|
|
הפרזנטציה המנצחת
מאת:
דרור כהן
המערכת השיווקית ברוב הארגונים מתבססת על השיווק היזום שמטרתו קבלת במה להצגת המוצר/שירות של החברה. לפעמים תהליך החדירה ללקוח הפוטנציאלי לוקח זמן רב ועבודה ממושכת וחובתו של כל איש מכירות, מנהל או נציג חברה להציג את המוצר/שירות בדרך הטובה, היצירתית והמעניינת ביותר שתיצור חיבור וצורך בין הלקוח הפוטנציאלי לתוכן המוצג. בכתבה זו ברצוני להעביר לכם מספר טיפים על הדרך הטובה ביותר לביצוע מצגת.
|
|
דיוור ישיר אפקטיבי
מאת:
דרור כהן
עסקים רבים משתמשים בדיוור ישיר כחלק משיטות השיווק של הארגון עם כל היתרונות והחסרונות הגלומים בשיטה. אמנם הדיוור מהווה כלי שיווקי זול אך אחוזי ההצלחה שלו נמוכים מאוד. כדי לתת כבוד לעסק, רצוי להכניס את חומר הדיוור למעטפה אישית עם שם נמען ספציפי וכתובת בהתאם.
|
|
"אפשר לעזור לך?" לא!
מאת:
דרור כהן
חנויות ורשתות רבות מוציאות תקציבי פירסום גדולים כדי להגדיל את קצב כניסת הלקוחות לפתחי החנויות והכל-בו. ואנו בעלי העסקים, מנהלי החנויות והמוכרים בפועל, שצריכים לנצל כל הזדמנות וכל לקוח פוטנציאלי לפעילות מכירה, נתפסים לא מוכנים וחסרי כלים מעשיים לנהל פעילות זו, כך שבמצבים בהם כבר מבוצעת רכישת לקוח הדבר בה מיוזמתו ולא על ידי פעילות מכירה . אם כך, איפה מתחילה הבעיה?
|
|
מיתון? לא בבית סיפרנו!
מאת:
דרור כהן
למי שקרא את רב המכר "עסקים באמצעות הפניות" של דר' איוואן מייזנר מייסד ארגון BNI האחראי מדי שנה למיליוני פניות המניבות עסקים במיליוני דולרים, בטח מכיר את הסיפור הבא.
|
|
מדיניות מחירים כחלק מתמהיל השיווק
מאת:
דרור כהן
תמהיל השיווק, כפי שמלמדים באוניברסיטאות השונות מורכב מארבעה חלקים : בחירת מקום העסק כחלק מבחירת האוכלוסיה הפוטנציאלית, תקשורת שיווקית, תמהיל המוצר ומדיניות מחירים.
|
|
טלמרקטינג – חברות חיצוניות או מערך פנימי של החברה?
מאת:
דרור כהן
הטלמרקטינג כמייצג את השיווק היזום וכבעל השפעה רבה על סך המכירות בחברות הינו פעילות הכרחית למדי. לכל פעילות, חיצונית או פנימית יש את היתרונות המיוחדים לה ויש לבצע התאמת השיטה לצורכי החברה.
|
|
שכיר או פרילנסר?
מאת:
יוסי נתנזון
בסביבת העסקים הנוכחית, פעמים רבות מנסים עסקים הזקוקים לכוח אדם נוסף לגייס קבלני משנה (פרילנסרים) שיבצעו את העבודה הדרושה ויתוגמלו כנגד חשבונית שיוציאו כעצמאיים לעסק הצורך את עבודתם.
|
|
חברה בע"מ או עצמאי?
מאת:
יוסי נתנזון
כאשר מקימים עסק, ו/או מגיעים לנקודה בה אנו שוקלים שנית אסטרטגיה אירגונית, אחת השאלות היא באם לארגן את עיסקנו כעסק עצמאי או כחברה בע"מ.
|
|
עוסק: מורשה או פטור
מאת:
יוסי נתנזון
כאשר אנו פותחים עסק חדש, עלינו להרשם אצל שלוש רשויות מס עיקריות: מס הכנסה, הביטוח הלאומי ומס ערך מוסף (מע"מ).
|