דרוש /ה מנהל /ת תחום דיגיטל, חווית לקוח ומוקדים.
במסגרת התפקיד:
אחריות מלאה על ניהול L &P של התחום, כולל בנייה ועמידה ביעדים, זיהוי הזדמנויות מכירה וצמיחה.
איתור לקוחות חדשים וניהול תהליכי מכירה.
ניהול פרויקטים תוך עמידה בלוחות זמנים, תקציבים, איכות ודרישות הלקוח.
הובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, תוך שיפור חווית הלקוח וניהול השינוי.
הגדרת אסטרטגיות שירות ומכירה מתקדמות, גיבוש והטמעת מסעות לקוח חדשניים.
הקמה ושדרוג מוקדים ומערכי שירות, תוך הטמעת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, כולל AI.
ניהול והובלה של צוות מנהלי פרויקטים בכל שלבי הפרויקט.
העבודה פרוייקטאלית לפי שעות עם אפשרות לעבודה כשכיר/ה או כנגד חשבונית.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקידים בכירים בעולמות הדיגיטל/שירות/מכירות.
ניסיון מחברת יעוץ- יתרון משמעותי
ניסיון מוכח באיתור לקוחות וניהול תהליכי מכירה.
היכרות מעמיקה עם מערכות CRM, פלטפורמות דיגיטליות וכלים אנליטיים.
ניסיון בהטמעת פתרונות AI – יתרון משמעותי.
יכולת הובלה, הנעה וניהול צוות.
ראיה עסקית ותהליכית רחבה.